BREAKING NEWS

Featured Posts

21 Eylül 2010 Salı

iPod Touch – İnceleme


Yeni bir ürün sayılmaz aslında, 3. jenerasyonu 2009 yılında piyasaya sürüldü. Ama benim elime bu günlerde geçti. Kısa bir inceleme yazısı yazmak istedim sadece.
Kullandığım iPod Touch 32GB hafizaya sahip, 8GB’lik olan modeller 2. jenerasyon olarak belirlenmiş Apple tarafından. 32 ve 64 olan modeller ise 3. jenerasyon oluyor. Açıkçası benim açımdan hafıza o kadar da önemli değildi, ama fırsatım varken 32 aldım ki ileride problem yaşamayayım diye.
Benim bu ürünü almamdaki en önemli unsur Wi-Fi özelliğinin olmasıydı esasında.

Tabii yalnızca Wi-Fi değil beni ilgilendiren, aynı zamanda 8GB’lik modelde 32 ve 64′e oranla biraz daha yavaş bir performans söz konusu. 32 ile 64′de ise donanım özellikleri hafıza dışında aynı.
Internete bağlanabilmenin dışında uygulama zenginliğinin olması da bir diğer artı benim için. Tabii şu anda ücretsiz uygulamaları kullanıyorum, henüz Jailbreak yapmadım, ama ileride gerekirse onu da yaparız. :)
Kısaca toparlarsak, siz de benim gibi Internet ve uygulama/oyun gibi özelliklerini kullanabileceğiniz, ama telefon özelliği olmasa da olur dediğiniz -ki şimdilerde TTNET’in yeni bir kampanyası mevcut, iPod Touch’ınızı Internet olan her yerde telefon olarak kullanabilirsinizbkz- bir cihaz arıyorsanız, iPod Touch’ı tavsiye derim.
Fakat şunu da unutmayın ki, iPhone 4 duyuruldu bildiğiniz üzere ve şimdi de Apple’ın “Macbook alana iPod Touch hediye” kampanyası var. Bu da demek oluyor ki yeni iPod jenerasyonu geliyor olabilir, ve onda da muhtemelen kamera, face time ve retina display gibi özellikler olabilir. O yüzden benim gibi acele etmeyin ve bekleyin derim. :)

Share this:

Yorum Gönder

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes